یوروپی یونین اس بات کی جانچ کر رہا ہے کہ اگر ڈراپ باکس اس بارے میں واضح معلومات فراہم کرنے میں ناکام رہا کہ صارف معاہدوں سے کیسے نکل سکتے ہیں
اٹلی کی  competition watchdog نے اپنی کلاؤڈ اسٹوریج خدمات کے بارے میں ایپل ، گوگل اور ڈراپ باکس میں تحقیقات کا آغاز کیا ہے۔ مسابقت اور مارکیٹ اتھارٹی نے پیر کو کہا کہ اس نے ملک کے صارفین کے حقوق کی ہدایت کی غیر منصفانہ تجارتی طریقوں اور خلاف ورزیوں کی شکایات کے جواب میں ایپل آئی کلاؤڈ ، گوگل ڈرائیو اور ڈراپ باکس کی آن لائن اسٹوریج سروس کی کل چھ تفتیشیں کھول دی ہیں۔ ایک معاملے میں ، یہ ایک معاہدے میں “خوفناک شقوں” پر بھی غور کررہا ہے۔
ریگولیٹر نے کہا کہ اس پر غور کیا جا رہا ہے کہ آیا یہ تینوں کمپنیاں یا تو ناکام ہوئیں ، یا مناسب طور پر نہیں ، اس بات کی نشاندہی کرتی ہیں کہ کس طرح صارفین کا ڈیٹا اکٹھا کیا جائے گا اور تجارتی مقاصد کے لئے استعمال کیا جائے گا۔ یہ بھی جانچ پڑتال کر رہا ہے کہ آیا ڈراپ باکس واضح اور قابل رسائی معلومات فراہم کرنے میں ناکام رہا کہ صارف معاہدوں سے کیسے نکل سکتے ہیں یا عدالتی تنازعات کے تصفیہ سے باہر نکل سکتے ہیں۔
ایپل ، گوگل ، اور ڈراپ باکس نے فوری طور پر تبصرہ کی درخواستوں کا جواب نہیں دیا۔
اطالوی تحقیقات میں یورپی یونین کے ریگولیٹرز کی وسیع پیمانے پر کوششوں کی پیروی کی گئی ہے تاکہ ان کی شرائط اور خدمت کی شرائط میں استعمال ہونے والی ٹھیک پرنٹ ٹیک کمپنیوں کی وضاحت کی جاسکے تاکہ صارفین بہتر طور پر سمجھ سکیں کہ ان کی معلومات کو کس طرح استعمال کیا جارہا ہے۔ فیس بک نے گذشتہ سال اپنی سروس کی شرائط کو یہ بتانے کے لئے اپ ڈیٹ کیا کہ وہ یورپی ریگولیٹرز کے دباؤ کے جواب میں صارف کے ڈیٹا سے رقم کیسے کماتا ہے۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *